Dagindeling open inschrijving workshop 4, 11, 18 en 25 september 2020

Deze open inschrijving workshop geeft je als commercieel verantwoordelijke, inzichten in en oplossingen voor zaken waar je tegenaan loopt tijdens het acquireren door middel van koude acquisitie.

Dagdeel 1

De koude acquisitie RATRACE© deel 1

  • R esearch
  • A nder Centraal
    – Oefeningen Openingszin
    – Oefeningen Elevator-pitch
  • T iming

– Valkuilen, tips & tricks

Huiswerk

Dagdeel 2

  • Delen ervaringen tussenliggende periode (oefeningen)

De koude acquisitie RATRACE© deel 2

  • R apport
  • A fspraak verkopen
  • C oncentratie
  • E nthousiasme
  • Omgaan met weerstanden
    • Angst voor afwijzing
    • Omgaan met ‘nee’s’
    • Omgaan met tegenwerpingen (oefeningen)

‘Assertieve’ secretaresses voorbij komen (oefeningen)

Dagdeel 3

In dit dagdeel gaan we deels verder met koude acquisitie:

  • Korte samenvatting d.m.v. quiz (Kahoot!)
  • Oefenen met hele script
  • Oefenen met script + tegenwerpingen

Daarnaast gaan we aan de slag met LinkedIn. We gaan een uur of 2 gezamenlijk werken aan het optimaliseren van jouw profiel. We gaan de volgende zaken onder de loep nemen:

  • Profielfoto
  • Achtergrondfoto
  • Kopregel
  • Info-deel (samenvatting)
  • Vaardigheden
  • Ervaringen
  • Rich-media

Deze verbeteringen aan je profiel zorgen ervoor dat je vaker gevonden zult gaan worden door andere LinkedIn-gebruikers.

Dagdeel 4

Hier gaan we verder met het gebruik van LinkedIn bij acquisitie. Hoe kun je LinkedIn inzetten om meer nieuwe klanten te werven en hoe ze te benaderen:

  • Boolean search methoden (slim zoeken)
  • 1e lijns contacten opbouwen
  • Kracht van 2e lijns contacten
  • Prospect-lijsten genereren
  • Hoe benader ik prospects via LinkedIn?
  • Aanbevelingen
  • Updates: wat zet ik erop?
  • Artikelen schrijven en posten
  • Liken/sharen van informatie
  • Bedrijvenpagina
  • Profiel bekeken door?
  • Zoekopdrachten
  • (Company) updates sponsoren
  • etc.

NB 1: Deelnemers aan de training ontvangen een exemplaar van het boek ‘Koud bellen:brrr…

NB 2: Van alle deelnemers zal het tijdens de training uitgeschreven script, schriftelijk beoordeeld worden.

NB 3: De LinkedIn-profielen zullen vooraf gescreend worden, inclusief schriftelijke toelichting.

Data

Dag 1: 4 september
Dag 2: 11 september
Dag 3: 18 september
Dag 4: 25 september

INSCHRIJVEN
Zoeken