Dagindeling open inschrijving workshop 4, 18 en 25 februari 2019

Deze open inschrijving workshop geeft je als commercieel verantwoordelijke, inzichten in en oplossingen voor zaken waar organisaties tegenaan lopen tijdens het acquireren door middel van koude acquisitie.

Dagdeel 1

De koude acquisitie RATRACE©

  • R esearch
  • A nder Centraal
    Oefeningen Openingszin
    Oefeningen Elevator-pitch
  • T iming
  • R apport
  • A fspraak verkopen
  • C oncentratie
  • E nthousiasme

– Valkuilen, tips & tricks

Huiswerk

Dagdeel 2

  • Delen ervaringen tussenliggende periode (oefeningen)
  • Omgaan met weerstanden
    • Angst voor afwijzing
    • Omgaan met ‘nee’s’
    • Omgaan met tegenwerpingen (oefeningen)

‘Assertieve’ secretaresses voorbij komen (oefeningen)

Dagdeel 3

Wat zou het betekenen als iedere commerciële medewerker met behulp van LinkedIn in staat zou zijn om elke maand (minimaal) 1 extra opdracht te realiseren? Wat zou de impact daarvan zijn op omzet en winst? LinkedIn heeft in toenemende mate een belangrijke plek weten te veroveren bij ‘zakelijk Nederland’.

Met inmiddels meer dan 7 miljoen Nederlandse accounts zijn we een belangrijke gebruiker geworden van LinkedIn. Voor veel gebruikers ervan (o.a. salesmensen) is het echter vooral een moderne versie van de ouderwetse ‘Rolodex’. Een grote kaartenbak waar je af en toe in kijkt als je iemands profiel wil bekijken. LinkedIn is evenwel ook uitstekend te gebruiken om er actief acquisitie mee te plegen, maar de overgrote meerderheid van de gebruikers van LinkedIn is hier onwetend over. Daar gaat deze LinkedIn-workshop verandering in brengen.

LinkedIn als lead-generator

  • Van CV naar commercieel profiel;
  • 1e lijns contacten opbouwen;
  • Kracht van 2e lijns contacten;
  • Lead-lijsten genereren;
  • Iets van waarde weggeven;
  • Vragen beantwoorden;
  • Aanbevelingen
  • Updates: wat zet ik erop?;
  • Liken/sharen van informatie;
  • Bedrijfsprofielen;
  • Profiel bekeken door?;
  • Zoekopdrachten;
  • Updates sponsoren.

Deelnemers aan de workshop ontvangen een exemplaar van het boek ‘Koud bellen:brrr…’

Datum

Dag 1: 4 feb 2019
Dag 2: 18 feb 2019
Dag 3: 25 feb 2019

INSCHRIJVEN
Zoeken