Acquisitie summer-course 2020 (LIVE)

Zomer en zomervakantie 2020 zullen voor iedereen waarschijnlijk totaal anders worden dan andere jaren. Vakantie naar het buitenland: mag het wat ik zou willen en als het al mag, wíl ik het dan? Vragen waar we ons normaliter niet druk om hoeven te maken, maar ons nu opeens hoofdbrekens kosten.

Qua werk zal de zomer er ook anders uitzien. Sommige bedrijven laten hun medewerk(st)ers inmiddels weer naar kantoor komen terwijl anderen er tot na de zomer mee wachten. Hoe gaan de komende maanden er dan uitzien? Blijven thuiswerken of toch weer in het oude woon/werkregime zien terug te komen?

Als salespersoon of ondernemer merk je ook dat je acquisitie veranderd is; prospects willen of mogen je niet op kantoor ontvangen. Acquisitiegesprekken met prospects via online-middelen is ook even wennen, je ziet elkaar voor het eerst online in plaats van live. Toch blijkt dat na een tijdje prima te kunnen.

Je acquisitieactiviteiten zijn sinds de crisis ook des te belangrijker geworden voor jouw bedrijf, want stel je eens voor dat de omzet de komende periode (verder) naar beneden zakt, dan zul jij ervoor moeten zorgen dat er nieuwe aanwas in de pijplijn zit. Maar hoe pak je dat op de beste manier aan?

Om jou te helpen je acquisitie (extra) vaart te geven komende periode, is er in juli en augustus de SUMMERCOURSE ACQUISITIE. Hoe kun jij op effectieve en pro-actieve manier nieuwe klanten binnenkrijgen?

Twee invalshoeken:

  1. Koude acquisitie
  2. LinkedIn als acquisitietool

Twee maal twee losse (open inschrijving) workshops die LIVE gegeven zullen worden in Houten en Breda.

Tijdens deze summercourse ga ik mijn ervaring overdragen en ga je oefenen met de volgende onderwerpen:

1 Koude acquisitie

  • De zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie, oftewel RATRACE:
    • Research (de voorbereidingen)
    • Ander Centraal (de gespreksstructuur)
    • Timing (goede en slechte tijden om te bellen)
    • Rapport (de klik krijgen met iemand)
    • Afspraak verkopen (je uiteindelijke doel)
    • Concentratie (omstandigheden optimaliseren)
    • Enthousiasme (geloven in jezelf en je product)
  • Tegenwerpingen (omgaan met bezwaren)
  • Diverse oefeningen

Inclusief trainingsmap, beoordeling van je eigen script en een exemplaar van mijn boek ‘Koud Bellen: Brrr..’

2 LinkedIn als acquisitietool:

  • Commercieel profiel opstellen
  • 1e-lijns contacten opbouwen
  • Kracht van de 2e lijn
  • Lead-lijsten genereren
  • Updates: liken/sharen
  • Aanbevelingen
  • Bedrijfspagina’s: nut en mogelijkheden
  • ‘Articles’ (blogs) voor een blijvende indruk
  • Profiel bekeken door…?
  • Sponsoren van updates

Inclusief LinkedIn profielcheck vooraf.

Planning:

  • Dinsdag 7 juli (12.00 – 17.00 u. incl. lunch): Koude acquisitie. Locatie: Breda
  • Woensdag 8 juli (12.00-17.00 u. incl. lunch): LinkedIn als acquisitietool. Locatie: Breda
  • Dinsdag 25 augustus (12.00- 17.00 u. incl lunch), Koude acquisitie. Locatie: Houten
  • Donderdag 27 augustus (12.00- 17.00 u. incl lunch), LinkedIn als acquisitietool. Locatie: Houten

Normaal € 300, nu voor € 199 p/p ex 21% BTW) per training.

Bij het volgen van beide onderwerpen is de normale prijs € 600 en nu voor € 349 p/p ex 21 % BTW.

    Inschrijven:

    Je kunt je inschrijven door een mail te sturen aan victor@acquiro.nl of te bellen met 040-2028039 en aan te geven welke datum je erbij bent en je NAW-gegevens, dan krijg je ca. een week van tevoren nadere details te horen.

    Ik hoop je te zien op één van deze summer-courses.

    Zoeken