Vaak blijkt het een probleem te zijn binnen organisaties om met voldoende frequentie content (inhoudelijke posts) te maken. Content van goede kwaliteit die ook nog eens voor veel interactie zorgt. Waar kan men over schrijven? Wie kán er goed schrijven? Hoe moeten we dat posten op LinkedIn? Hoe zorgen we dat er iets gebeurt met onze posts in die enorme rij met posts op de tijdlijnen? Zeker binnen grotere organisaties met veel salesmensen én een marketingafdeling, is er vaak behoefte aan onderlinge afstemming over wie nu wat wanneer gaat maken. Advisering over contentcreatie kan deze organisaties daarbij helpen.

 

Deze dienstverlening helpt bij het opzetten van een content-kalender en te komen tot inspirerende content die breed verspreid wordt en waarop veel interactie plaatsvindt. Samen nadenken over:

  • Content-strategie als bedrijf
  • Verschillende typen content
  • Wie gaat wat schrijven en wanneer
  • Tips bij het maken van content

Het is niet de bedoeling dat wij de content gaan maken; die taak ligt bij de organisatie zelf, maar ik ga wel helpen om dit proces van content-creatie op te zetten en te onderhouden.

Wil je eens van gedachten wisselen over de mogelijkheden op dit gebied, neem dan gerust contact met me op via het contactformulier op deze site.

Zoeken