‘Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie: de RATRACE’

Merk jij dat je acquisitie onder druk staat? Er minder spontane aanvragen op je bureau belanden? Dat je baas aan je vraagt om meer effort te steken in het werven van nieuwe klanten? Zie je dat bestaande klanten minder van je gaan afnemen of zelfs dreigen om te vallen?

Dan wordt het de hoogste tijd om je acquisitievaardigheden op peil te gaan brengen en is de online training ‘Koude acquisitie’ voor jou bedoeld…

Wat kun je verwachten tijdens deze online training?

Ik ga je mijn kennis en ervaring met koude acquisitie van de afgelopen meer dan 35 jaar overdragen, samengevat in de RATRACE:

  • R esearch (welke voorbereidingen moet je treffen?)
  • A nder centraal (hoe krijg je structuur in je gesprek?)
  • T iming (wat zijn goede dagen en tijden om te bellen?)
  • R apport (hoe krijg je de ‘klik’ met de ander?)
  • A fspraak verkopen (dit is je uiteindelijke doel…)
  • C oncentratie (hoe zorg je voor optimale concentratie?)
  • E nthousiasme (hoe krijg je dat in je stem tijdens een gesprek?)

Dit is wat je (o.a.) concreet leert tijdens dit webinar:

  • Hoe zet je de prospect centraal in je gesprek?
  • Hoe bouw je een gesprek op (gespreksstructuur)?
  • Wat zijn goede/werkende openingszinnen?
  • Hoe vind en beschrijf je de ‘pijn’ van de prospect?
  • Waarin verschilt een ‘koud’ gesprek van een lauw of warm acquisitiegesprek?
  • Moet ik wel of niet ‘Bel-ik-gelegen?’ vragen?
  • Hoe om te gaan met secretaresses en andere gatekeepers?
  • Hoe voorkom je uitstelgedrag bij jezelf?
  • Wat kun je doen om de ‘angst voor afwijzing’ te minimaliseren?
  • Wat zijn goede reacties als je tegenwerpingen krijgt?
  • etc.

Datum

Deze online training vindt plaats op dinsdag 13 April van 13 – 17 u.

Vragen/interactie

Tijdens de training kun je uiteraard al je vragen stellen en zorg ik ervoor dat het zo interactief mogelijk wordt. Elk uur hebben we een korte pauze om jezelf weer nieuwe energie te geven.

Techniek

Voor deelname aan de training heb je niets anders nodig dan een browser op een PC of laptop. We maken gebruik van MS-Teams, maar daar kun je zelf gratis gebruik van maken. Ik stuur een linkje dat je kunt gebruiken om deel te nemen. Makkelijker kunnen we het niet maken…:-)

Registratie, betaling en facturen

Door middel van het registratieformulier op een andere pagina op deze website, schrijf je je in voor deze training. Voor je administratie krijg je van mij separaat op een later tijdstip een factuur (incl. BTW) toegestuurd. Na betaling volgt de uitnodiging met de link naar de training.

PDF van presentatie

Als deelnemer ontvang je na afloop per mail de slides van het webinar in PDF-vorm, zodat je die als naslagwerk kunt gebruiken.

Deelnamekosten

Deelname aan deze training kost slechts € 249 (ex 21 % BTW).

GRATIS boek

Als aanmelder van de training ontvang je na afloop een exemplaar van mijn bestseller ‘Koud Bellen: Brrr…‘ (t.w.v. € 17,50) in je brievenbus.

Zoeken