Social Selling Adviestraject

Om de sales organisatie echt actief gebruik te laten maken van LinkedIn. Om LinkedIn te gebruiken om nieuwe klanten te benaderen en binnen te halen, bied ik een Social Selling adviestraject aan dat verder gaat dan een presentatie of training. In een dergelijk adviestraject nemen we gezamenlijk onderstaande stappen. Zodat de gehele salesorganisatie (maar evt. ook andere afdelingen) gemotiveerd bezig is met LinkedIn en ziet dat er resultaten uitkomen.

Onderdelen adviesproces Social Selling

Dit adviesproces ziet er globaal zo uit, maar kan natuurlijk altijd aan de wensen en behoeften van de organisatie worden aangepast:

1. Intake met aantal sales mensen (meer en minder ervaring met LinkedIn)
2. Presentatie over Social Selling op LinkedIn voor de hele sales organisatie (30-90 min)
3. Op maat gemaakte cursussen

    • 1-3 dagdelen training per doelgroep, afhankelijk van niveau en wensen

4. Inrichten van Sales Navigator voor de gevorderde salesmensen

  • Social Selling in de dagelijkse praktijk
  • Individuele online ondersteuning of
  • In-company ondersteuning (per dagdeel)

Geïnteresseerd in een adviestraject?

Ik zou graag met je in gesprek gaan om te kijken hoe ik jouw organisatie kan helpen met dit adviestraject. Dan kunnen we samen kijken wat jullie wensen en ideeën zijn, wat er al geprobeerd is om Social Selling te omarmen, wie de belangrijkste spelers zijn, etc.

Neem contact met me op via het contactformulier op deze site. Of bel me op 040-2028039 of 06-51118647.

Zoeken