Linkedin als acquisitie opleiding

Cold Calling kampioenschap

Voor de échte durfals bieden we een intensieve, modulair opgebouwde acquisitie training aan: de ‘Cold Calling Championship’. In 8 modules en evenzovele dagdelen (uitgesmeerd over twee à drie maanden) leren deelnemers alle fijne kneepjes van het koud acquireren. Via talloze voorbeelden en praktische oefeningen werken we samen toe naar het ultieme doel: live bellen met mogelijke nieuwe klanten, uiteraard gevolgd door een positief-kritische evaluatie.

In totaal bestaat het Cold Calling Championship zoals gezegd uit 8 dagdelen:

  • Tijdens dagdeel 1 en 2 maken de deelnemers uitgebreid kennis met RATRACE, oftewel de zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie.
  • Dagdeel 3 en 4 gaat over Social Selling on LinkedIn. Hoe moet je profiel eruit zien om beter gevonden te worden? Hoe kun je LinkedIn gebruiken als omzetmachine, als leadgenerator? Niet alleen theorie maar ook daadwerkelijk aan de slag met profiel aanpassen en met leads genereren. Ter voorbereiding is er een schriftelijke LinkedIn profiel-check van alle deelnemers.
  • In de volgende 3 dagdelen gaan deelnemers zélf aan de slag met het LIVE bellen van prospects. Dit is het moment waarop het eerder geleerde in de praktijk toegepast wordt. Confronterend maar verhelderend en leerzaam. Gesprekken worden terug geluisterd en door ondergetekende ter plekke voorzien van feedback.
  • In dagdeel 8 blikken we tenslotte terug op de training en krijgt elke deelnemer individuele schriftelijke verbeterpunten mee.

Gedragsverandering

Waar het effect van een- of tweedaagse training na een tijdje nog wel eens wil wegebben, draait bij dit intensieve trainingstraject alles om borging en duurzame gedragsverandering. Met als resultaat: de structurele inzet van koude acquisitie als effectieve manier om meer business te genereren.

De Cold Calling Championship acquisitie training bestaat standaard uit acht dagdelen, maar kan in overleg ingekort of juist uitgebreid worden. Bijvoorbeeld met één of twee extra terugkomdagdelen, twee en vier maanden na de eindevaluatie. Minder of zelfs geen aandacht aan LinkedIn, meer of minder LIVE-calling. Ook de training ‘acquisitiegesprek aan tafel‘ erbij voor je salesmensen? Afhankelijk van de wensen en financiële mogelijkheden bied ik een samen met jou op maat gemaakt programma aan.

De groepsgrootte bedraagt, vanwege het intensieve karakter van de training, maximaal 8-10 personen.

Meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor een op maat gesneden Cold Calling Championship voor uw medewerkers? Neem dan gerust contact op.

Zoeken