Presentatie Social Selling via LinkedIn en Koude Acquisitie
Een presentatie geven is een vak apart. Zeker over onderwerpen als Social Selling en koude acquisitie. Je wilt aanwezigen in een zaal inspireren, vermaken en iets meegeven. Dat is elke keer weer mijn uitdaging en mijn plezier om dat voor elkaar te krijgen.
Over twee onderwerpen geef ik presentaties:
- Social Selling via LinkedIn
- Koude acquisitie
Presentatie Social Selling via LinkedIn
Bijna iedere werkende in Nederland zit op LinkedIn, dus ook de commerciële sales mensen. Maar als je hen zou vragen wat ze nou echt doen met LinkedIn, dan blijft het vaak verrassend stil. Vaak gaat het niet veel verder dan af en toe een connectie erbij krijgen en iemands profiel bekijken als ze een afspraak hebben. LinkedIn is echter een GOUDMIJN als het gaat over sales. Om die reden hebben wij bij Acquiro een speciale presentatie LinkedIn, waarin een mix aan onderwerpen langskomt (afhankelijk van wensen van de klant), zoals:
- Personal branding
- Profiel-optimalisatie
- Content-strategie
- Prospects vinden en benaderen
- Bedrijfsprofielen
- Premium accounts
- Tips & tricks
- etc.
Afhankelijk van de beschikbare tijd (van 45 – 90 minuten) kan er eventueel een aantal concrete zaken ter plekke aangepast of uitgeprobeerd worden. Een presentatie over Social Selling via LinkedIn is praktisch, concreet en interactief, zodat deelnemers er de volgende dag direct mee aan de slag kunnen om nieuwe klanten te werven.
De presentaties over Social Selling via LinkedIn kunnen zowel LIVE als ONLINE gegeven worden.
Presentatie koude acquisitie
Waarom houden mensen eigenlijk niet van koude acquisitie? Wat is het beste moment om iemand te bellen? Hoe kun je weerstand bij de persoon aan de andere kant van de lijn overwinnen?
Deze en tal van andere vragen komen aan de orde tijdens de presentatie over koude acquisitie (koud bellen). Tijdens deze interactieve bijeenkomsten (LIVE gegeven of ONLINE) – die in duur variëren van 45 – 90 minuten –, passeren tips & tricks, talloze praktijkvoorbeelden en kleinschalige oefeningen de revue. De toon: luchtig en laagdrempelig, maar ook concreet en praktisch.
RATRACE
In deze presentatie gaan we dieper in op de door mij ontwikkelde RATRACE-methode. Dat zijn de zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie:
- Research (de voorbereidingen)
- Ander Centraal (de gespreksstructuur)
- Timing (goede en slechte tijden om te bellen)
- Rapport (de klik krijgen met iemand)
- Afspraak verkopen (je uiteindelijke doel)
- Concentratie (omstandigheden optimaliseren)
- Enthousiasme (geloven in jezelf en je product)
Meer zien van een live-presentatie kun je hier; dit was een presentatie over koude acquisitie in een theater in Tilburg.
INVESTERING
De investering voor een presentatie/keynote bedraagt tussen de € 2.150 en € 3.000 (excl 21% BTW) en is mede afhankelijk van de groepsgrootte.
Waarom klanten voor acquiro kiezen
✅ Praktisch: direct toepasbaar
✅ Interactief: veel vragen en antwoorden
✅ Laagdrempelig: voor iedereen begrijpelijk
✅ Humoristisch gebracht
✅ Meerdere decennia eigen acquisitie ervaring
✅ 20 jaar LinkedIn gebruiker met >7000 connecties
✅ Auteur bestseller ‘Koud Bellen: Brrr…‘
✅ Nederlands-, Engels- en Duitstalig
Meer weten over presentatie Social Selling via LinkedIn of koude acquisitie?
Benieuwd naar de mogelijkheden voor een op maat gesneden presentatie, voor je commerciële medewerkers of tijdens een evenement voor je relaties? Neem dan gerust contact met me op: 040-2028039 of victor@acquiro.nl
Behoefte aan meer diepgang en duurzame gedragsverandering? Dan is een van de trainingen van Acquiro wellicht iets voor jouw organisatie.