Cold Calling Championship
Voor de échte durfals bieden we een intensieve, modulair opgebouwde acquisitie training aan: de ‘Cold Calling Championship’. In 8 modules en evenzovele dagdelen (uitgesmeerd over twee à drie maanden) leren deelnemers alle fijne kneepjes van het koud acquireren. Via talloze voorbeelden en praktische oefeningen werken we samen toe naar het ultieme doel: live bellen met mogelijke nieuwe klanten, uiteraard gevolgd door een positief-kritische evaluatie.
In totaal bestaat de acquisitie training het Cold Calling Championship zoals gezegd uit 8 dagdelen:
- Tijdens dagdeel 1 en 2 van de acquisitie training maken de deelnemers uitgebreid kennis met RATRACE, oftewel de zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie.
- Dagdeel 3 en 4 gaat over Social Selling on LinkedIn. Hoe moet je profiel eruit zien om beter gevonden te worden? Hoe kun je LinkedIn gebruiken als omzetmachine, als leadgenerator? Niet alleen theorie maar ook daadwerkelijk aan de slag met profiel aanpassen en met leads genereren. Ter voorbereiding is er een schriftelijke LinkedIn profiel-check van alle deelnemers.
- In de volgende 3 dagdelen gaan deelnemers zélf aan de slag met het LIVE bellen van prospects. Dit is het moment waarop het eerder geleerde in de praktijk toegepast wordt. Confronterend maar verhelderend en leerzaam. Gesprekken worden teruggeluisterd en door ondergetekende ter plekke voorzien van feedback.
- In dagdeel 8 van de acquisitie training blikken we tenslotte terug op de training en krijgt elke deelnemer individuele schriftelijke verbeterpunten mee.
GEDRAGSVERANDERING NAAR AANLEIDING VAN DE ACQUISITIE TRAINING
Waar het effect van een- of tweedaagse training na een tijdje nog wel eens wil wegebben, draait bij deze intensieve acquisitie training om borging en duurzame gedragsverandering. Met als resultaat: de structurele inzet van koude acquisitie als effectieve manier om meer business te genereren.
De Cold Calling Championship acquisitie training bestaat standaard uit acht dagdelen, maar kan in overleg ingekort of juist uitgebreid worden. Bijvoorbeeld met één of twee extra terugkomdagdelen, twee en vier maanden na de eindevaluatie. Minder of zelfs geen aandacht aan LinkedIn, meer of minder LIVE-calling. Ook de training ‘acquisitiegesprek aan tafel‘ erbij voor je salesmensen? Afhankelijk van de wensen en financiële mogelijkheden bied ik een samen met jou op maat gemaakt programma aan.
De groepsgrootte bedraagt, vanwege het intensieve karakter van de acquisitie training, maximaal 8-10 personen.
RESULTATEN VAN DE TRAINING COLD CALLING
Na het volgen van onze training cold calling kun je rekenen op meetbare en merkbare resultaten. Na deze acquisitie training leren jouw teamleden over:
- Kennis en vaardigheden in cold calling
- Het aanbrengen van structuur in gesprekken
- Het opstellen van een gerichte en succesvolle salespitch
- De juiste klik creëren aan de telefoon
- Hoe om te gaan met bezwaren
Met deze uitgebreide set aan vaardigheden en kennis wordt jouw team niet alleen zelfverzekerder, maar ook veel succesvoller in het genereren van nieuwe business via cold calling. Boek dus snel een training cold calling bij Acquiro!
WAAROM KLANTEN VOOR acquiro KIEZEN
✅ Praktisch: direct toepasbaar
✅ Interactief: veel vragen en antwoorden
✅ Laagdrempelig: voor iedereen begrijpelijk
✅ Humoristisch gebracht
✅ Meerdere decennia eigen acquisitie ervaring
✅ Auteur bestseller ‘Koud Bellen: Brrr…‘
✅ Nederlands-, Engels- en Duitstalig
INVESTERING
De investering voor dit uitgebreide trainingsprogramma is tussen de € 9.000 en € 15.000 (excl 21% BTW).
Meer weten?
Benieuwd naar de mogelijkheden voor een op maat gesneden acquisitie training in de vorm van het Cold Calling Championship voor jouw medewerkers? Neem dan gerust contact op.