ADVIES SOCIAL SELLING OP LINKEDIN

Training en presentaties kunnen veel organisaties die op LinkedIn met Social Selling aan de slag willen, een heel eind op weg helpen. Het geeft inzicht in de mogelijkheden, geeft inspiratie en motivatie, neemt drempels weg, beantwoordt vragen en twijfels die er leven en helpt om Social Selling op LinkedIn te starten of verder uit te rollen in organisaties.

Na een training of presentatie willen veel organisaties ervoor zorgen dat Social Selling echt tot het commerciële DNA van de organisatie gaat behoren; dat niet alleen sales er mee bezig is, maar ook (veel) andere afdelingen van de onderneming. In zo’n geval is waarschijnlijk een training of presentatie alleen niet genoeg. Dan ontstaat er behoefte aan ondersteuning en advisering over Social Selling on LinkedIn.

Ik dacht al wel het een en ander van LinkedIn af te weten, maar dat bleek niet geheel te kloppen. Victor heeft mij laten zien welke functies op LinkedIn voor…Lees meer

Linda Denissen
Brohl Wellpappe

Onlangs de trainingen ‘Brr, koud bellen’ en ‘Optimaal gebruik van LinkedIn’ bij Victor voor mijn teams afgenomen. Het was zeer leerzaam, uitleg was duidelijk en op alle hulpvragen kwamen antwoorden.…Lees meer

Egbert Brouwer
Chiesi

'Goede uitleg en afwisseling: een 9'

Martijn Coolen
Ictivity

Ik heb voor de Stichting Quiet Community Tilburg de training gevolgd om LinkedIn te kunnen gebruiken als acquisitie-tool. De training is mij erg goed bevallen. Victor legt alles op een…Lees meer

Yvette ten Brink
Quiet Community

'Prima interactieve training, goede afwisseling: een 8'

Stijn van Grunsven
Ictivity

'Direct inzetbaar en biedt veel mogelijkheden met direct resultaat: een 9'

Roy Otten
Kimmenade

Inventarisatie- en analyse

Een adviestraject begint met een inventarisatie- en analysefase, waarin onder andere de volgende zaken worden bekeken:

  • Waar staat de organisatie op dit moment qua Social Selling?
  • Wat is haar visie op Social Selling?
  • Wat wil de organisatie ermee bereiken en met welk tijdspad?
  • Wat is de strategie die de organisatie hanteert?
  • Welke plannen zijn er al aanwezig?
  • Wat is als eerder gedaan en geprobeerd?
  • Wie zijn de belangrijkste stakeholders?
  • Wie zijn de ‘voorlopers’ in de organisatie?

 

Projectplan

Op basis van deze eerste inventarisatie- en analysefase wordt er een praktisch en beknopt projectplan gemaakt. Dit plan beschrijft de wijze waarop de doelen die de organisatie zich stelt, gehaald kunnen worden, welke activiteiten daarvoor uitgevoerd moeten worden en welk tijdspad en investering daarbij hoort.

De verschillende onderdelen van het projectplan bestaan onder andere uit een combinatie van de volgende diensten, die tevens afzonderlijk verkrijgbaar zijn:

(Wil je meer weten over de verschillende typen dienstverlening, klik dan op de respectievelijke links).

WAAROM KLANTEN VOOR acquiro KIEZEN

✅ Praktisch: direct toepasbaar
✅ Interactief: veel vragen en antwoorden
✅ Laagdrempelig: voor iedereen begrijpelijk
✅ Humoristisch gebracht
✅ Meerdere decennia eigen acquisitie ervaring
✅ 20 jaar LinkedIn gebruiker met >7000 connecties
✅ Nederlands-, Engels- en Duitstalig

Graag ga ik met je in gesprek om te bekijken hoe ik ook jouw organisatie kan helpen met Social Selling. Bel me op 040-2028039 of mail me: victor@acquiro.nl

Back To Top
Zoeken

Ontdek de Virtuele Acquisitie Assistent

Krijg hier toegang tot je eigen ChatGPT Acquisitie Assistent die je helpt met al je vragen over acquisitie

Vraag de VAA op!