Contentcreatie

Vaak blijkt het een probleem te zijn binnen organisaties om met voldoende frequentie content (inhoudelijke posts) te maken. Content van goede kwaliteit die ook nog eens voor veel interactie zorgt. Waar kan men over schrijven? Wie kán er goed schrijven? Hoe moeten we dat posten op LinkedIn? Hoe zorgen we dat er iets gebeurt met onze posts in die enorme rij met posts op de tijdlijnen? Zeker binnen grotere organisaties met veel salesmensen én een marketingafdeling, is er vaak behoefte aan onderlinge afstemming over wie nu wat wanneer gaat maken. Advisering over contentcreatie kan deze organisaties daarbij helpen.

 

'Goede uitleg en afwisseling: een 9'

Martijn Coolen
Ictivity

Onlangs de trainingen ‘Brr, koud bellen’ en ‘Optimaal gebruik van LinkedIn’ bij Victor voor mijn teams afgenomen. Het was zeer leerzaam, uitleg was duidelijk en op alle hulpvragen kwamen antwoorden.…Lees meer

Egbert Brouwer
Chiesi

'Direct inzetbaar en biedt veel mogelijkheden met direct resultaat: een 9'

Roy Otten
Kimmenade

Ik dacht al wel het een en ander van LinkedIn af te weten, maar dat bleek niet geheel te kloppen. Victor heeft mij laten zien welke functies op LinkedIn voor…Lees meer

Linda Denissen
Brohl Wellpappe

'Prima interactieve training, goede afwisseling: een 8'

Stijn van Grunsven
Ictivity

Ik heb voor de Stichting Quiet Community Tilburg de training gevolgd om LinkedIn te kunnen gebruiken als acquisitie-tool. De training is mij erg goed bevallen. Victor legt alles op een…Lees meer

Yvette ten Brink
Quiet Community
Deze dienstverlening helpt bij het opzetten van een content-kalender en te komen tot inspirerende content die breed verspreid wordt en waarop veel interactie plaatsvindt. Samen nadenken over:

  • Content-strategie als bedrijf
  • Verschillende typen content
  • Wie gaat wat schrijven en wanneer
  • Tips bij het maken van content

Het is niet de bedoeling dat wij de content gaan maken; die taak ligt bij de organisatie zelf, maar ik ga wel helpen om dit proces van content-creatie op te zetten en te onderhouden.

WAAROM KLANTEN VOOR acquiro KIEZEN

✅ Praktisch: direct toepasbaar
✅ Interactief: veel vragen en antwoorden
✅ Laagdrempelig: voor iedereen begrijpelijk
✅ Humoristisch gebracht
✅ Meerdere decennia eigen acquisitie ervaring
✅ 20 jaar LinkedIn gebruiker met >7000 connecties
✅ Nederlands-, Engels- en Duitstalig

Wil je eens van gedachten wisselen over de mogelijkheden op dit gebied, neem dan gerust contact met me op via het contactformulier op deze site.

Back To Top
Zoeken

Ontdek de Virtuele Acquisitie Assistent

Krijg hier toegang tot je eigen ChatGPT Acquisitie Assistent die je helpt met al je vragen over acquisitie

Vraag de VAA op!