Acquiro zakelijkverbinden

De missie van Acquiro

Veel mensen zien enorm op tegen koude acquisitie; ze vinden het eng om een wildvreemde te moeten bellen, zijn bang voor afwijzing, en stellen het daarom eindeloos uit. Terwijl koude acquisitie juist een goed middel kan zijn om – naast je bestaande netwerk – je businesspotentieel te vergroten en van een lege een vólle agenda te maken.

Tevreden klanten, meer omzet

Succesvolle koude acquisitie is een kwestie van een goede voorbereiding en – niet onbelangrijk – het gewoon gaan doen. Acquiro wil ondernemers en salesprofessionals laten zien dat koude acquisitie, mits goed aangepakt, leidt tot tevreden nieuwe klanten en een hogere omzet.

De RATRACE-methode

Dat doen we aan de hand van de door Victor Bonke ontwikkelde RATRACE-methode. Daarbij draait alles om de zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie:

  • Research (de voorbereidingen)
  • Ander Centraal (de gespreksstructuur)
  • Timing (goede en slechte tijden om te bellen)
  • Rapport (de klik krijgen met iemand)
  • Afspraak verkopen (je uiteindelijke doel)
  • Concentratie (omstandigheden optimaliseren)
  • Enthousiasme (geloven in jezelf en je product)
Zoeken